ריקסוס שארם א-שייח' – Rixos Sharm El Sheikh

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

מלונות בשארם

ריקסוס הוא מלון מפואר בכפר נאבק, מעט צפונית לשדה התעופה של העיר שארם א-שייח, המציע אירוח בסגנון הכל כלול (או כפי שהמלון עצמו מתאר זאת – "אולטרה הכל כלול"). המלון בנוי על שטח גדול מאוד, כאשר יחידות האירוח בנויות מסביב ובמרכז בריכת שחייה רחבת ידיים ומסביבה מרבדי ענק ירוקים, עצי דקל, פינות ישיבה ומרחבים אינסופיים. כל המרחב החיצוני משתלב עם החלקים הבנויים וביניהם שלובות עוד מספר בריכות שחייה, חלקן עם מגלשות מים ומועדוני לילה – חיצוני ופנימי – בהם נערכים מופעים שונים של מוזיקה, ריקודים ואמנות בחודשי הקיץ.

בכלל נראה שיוקרה זועקת כמעט מכל פינה במלון ריקסוס – העיצוב, הגימור, רמת השירות, המגוון והניקיון הבוהק ניכרים בכל מקום, ואפילו יש אפשרות לקבל שירות VIP בתוספת תשלום מעובד המלון שיוצמד רק אליכם למשך כל השהייה. רצועת החוף הענקית היא פרטית כמובן ומיועדת לאורחי המלון בלבד.

בריקסוס יש שמונה מסעדות קונספט המגישות מאכלים מכל העולם – סינית, לבנונית, איטלקית, צרפתית, יפנית, פירות ומאכלי ים ומסעדה אחת "רגילה" עם אוכל מקומי. יש להביא בחשבון שלרוב המסעדות נדרשת הזמנה מראש וכן הן מקפידות על קוד לבוש, מה שאומר שאי אפשר להיכנס אליהם עם הכפכפים מהים. בנוסף למסעדות יש גם חמישה ברים ברחבי המלון שמגישים אלכוהול ואוכל חופשי לאורחי ה"הכל כלול" לאורך כל היום.

מעבר לאוכל, בריקסוס אפשר למצוא גם מכון בריאות וכושר חדש ומתוקתק המכיל מתקני ספורט, סאונה וספא מתקדם. כמובן ניתן לקבל עיסויי גוף וטיפולי פנים. בחוץ יעמדו לרשותכם מגרשי טניס, כדורעף וכדורסל ומתקנים נוספים כמו שולחנות ביליארד ופינג פונג. הילדים יוכלו להעביר את הזמן במועדון משחקים ענק.

כל החדרים במלון, מהחדרים ליחיד ועד הסוויטות, כוללים מרפסת עם נוף לים האדום או לבריכה של המלון ובכולם יש אינטרנט אלחוטי (שקיים בכל רחבי המלון, ללא עלות נוספת), טלוויזיה בלווין, פינת עבודה ומיני בר.

כל החדרים באתר הנופש כוללים מרפסת או טרסה המשקיפה לים, לגינה או לבריכה, בכל החדרים יש טלוויזיה במסך שטוח, מיני בר, ​​ארון בגדים וטלפון. בחדרים מסוימים יש פינת ישיבה מרווחת.

ריקסוס ממוקם באזור נאבק, כ-20 קילומטרים צפונית ממרכז העיר, ולאורך כל שעות היום והלילה פועלים שאטלים חינמיים מהמלון לעיר ובחזרה עבור אורחי המלון. כמו כן המלון מציע גם הסעות VIP מנמל התעופה בשארם וגם ממסוף הגבול בטאבה. שווה לבדוק את האפשרות הזו משום שנסיעה של 4 שעות מטאבה עוברת הרבה יותר בכיף כשאתם ברכב חדיש וממוזג שמביא אתכם היישר למלון שלכם.

טווח מחירים – בהתאם לרמת השירות והתנאים, ריקסוס הוא יקר יותר מהרבה מלונות אחרים בשארם ובסיני בכלל, אולם התמורה היא עד השקל האחרון. אפשר למצוא חדר זוגי סטנדרטי ב"הכל כלול" במחיר שמתחיל ב-700 שקלים ללילה ויכול גם להגיע גם לכמה אלפים, תלוי בעונה, בביקוש ובסוג החדר.

מידע חיוני נוסף

כוכבים
5
מספר חדרים
695
מגרשי ספורט
V
מרכז בריאות / ספא
V
בר / מסעדה
V
חוף פרטי
V
ידידותי לילדים
X – מלון למבוגרים מעל גיל 16 בלבד
WIFI
חינם 
שירותי הסעה ממסוף טאבה
בתשלום
מרכז עסקים
V
שירותי כביסה / גיהוץ
V
שעת צ'ק אין
מ-14:00
שעת צ'ק אאוט
עד 12:00
נגישות לנכים
V

מיקום בית המלון

Sending
User Review
0 (0 votes)

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

האתר סייע לכם? לייק בפייסבוק ישמח אותנו! 👍😃

דילוג לתוכן