מובנפיק טאבה ריזורט – Mövenpick Taba Resort & Spa

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

מלונות בסיני

אחד מהמלונות הטובים ביותר באזור טאבה ובסיני בכלל השייך לרשת מובנפיק שמפעילה עשרות מלונות ברחבי העולם. נמצא במרחק של 10 דקות הליכה נעימה מהגבול עם ישראל ומי שמתארח בו פטור מתשלום דמי המעבר בגבול המצרי. זהו מלון ברמה גבוהה מאוד שמציע אירוח מפנק בחדרים מעוצבים, רצועת חוף פרטית וחצר חיצונית עצומה עם מגוון אטרקציות.

שלוש בריכות גדולות ממתינות לאורחי מלון מובנפיק, כולל בריכה מקורה ומחוממת בכל ימות השנה, ולמי שזה לא יספיק יש גם רצועת חוף פרטית באורך של כ-400 מטרים עם אינספור מיטות שיזוף, כיסאות נוחים ופינות מוצלות. מאתר הנופש נשקף נוף עוצר נשימה של הרי סיני מסביב וים בצבע טורקיז שמתנקז היישר למפרץ טאבה המהווה נקודת מפגש בין ארבע מדינות – מצרים, ירדן, ישראל וערב הסעודית.

המלון מציע פעילויות צלילה, ספורט מים, שיט, מגרשי משחקים לילדים ושולחנות ביליארד ופינג-פונג להעביר את הזמן בכיף. לחובבי הפינוקים מחכה מרכז בריאות וספא ענק עם שישה חדרי טיפולים פרטיים, סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי וחדר כושר מקצועי. צוות המלון מארגן טיולי ספארי רכובים במדבר, על ג'יפים או טרקטורונים, וגם טיולי צלילה במי הים האדום בסביבת טאבה ואתר אי האלמוגים הנדיר ביופיו.

שני ברים – פנימי וחיצוני – עובדים ברחבי המלון, והם יגישו לכם את המשקאות עד למקום מושבכם על שפת הבריכה או על גדת הים האדום בחוף המלון. בנוסף, שלוש מסעדות מגישות מנות מקומיות וגם מאכלים בינלאומיים ופירות ים טריים מהדייגים של סיני.

החדרים במובנפיק מפוארים ומאובזרים בכל טוב ומתאימים לכל סוג של נופש – מחופשה משפחתית עם הילדים, דרך נסיעת עסקים ועד לתיירים עצמאיים וצעירים. המלון מציע מנעד רחב של חדרים מסוגים שונים כאשר בכולם יש מרפסת פרטית עם נוף מרהיב, מיזוג אוויר, מיני-בר וטלוויזיה בכבלים.

בכל קומה יש חדר כנסים וישיבות גדול לכל סוג של אירוע, עם חלל רחב ידיים הניתן לסידור בהתאם לצרכים הספציפיים של האירוע וכל הציוד הנדרש – ממפות שולחן ועד לציוד אור-קולי. בכל שטח המלון ניתן ליהנות מאינטרנט אלחוטי בחינם.

טווח מחירים – משום המגוון הגדול של החדרים במלון, כך גם טווח המחירים. לילה בחדר סטנדרטי לשני אנשים יתחיל בסביבות 150 שקלים וניתן למצוא חדר איכותי וראוי כמעט בכל מדרגת מחיר עד ל-500 שקלים שתשלמו על לילה בסוויטה משפחתית לחמישה.

מידע חיוני נוסף

כוכבים
5
מספר חדרים
424
מגרשי ספורט
V
מרכז בריאות / ספא
V
בר / מסעדה
V
חוף פרטי
V
ידידותי לילדים
V
WIFI
חינם בכל שטח המלון
שירותי הסעה ממסוף טאבה
V
מרכז עסקים
V
שירותי כביסה / גיהוץ
V
שעת צ'ק אין
14:00
שעת צ'ק אאוט
עד 12:00
נגישות לנכים
X

מיקום בית המלון

5
Sending
User Review
0 (0 votes)

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

האתר סייע לכם? לייק בפייסבוק ישמח אותנו! 👍😃

דילוג לתוכן