מובנפיק טאבה – קפיצה קטנה לזנזיבר

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

מובנפיק טאבה נחשב לאחד המלון האהובים ביותר בסיני כולה והוא ודאי בין הפופולריים בה. למה? יש המון סיבות טובות – ועל כולן נפרט כאן. אם אתם שוקלים להזמין מקום במלון שנחשב לזנזיבר של סיני, זה מה שמחכה לכם.

מול רצועת חוף זהובה עם מים צלולים וקרירים ומול נוף משגע של הרים אינסופיים, שוכן מלון מובנפיק טאבה (Mövenpick Taba Resort & Spa). המלון המבוקש מספק חווית נופש ואירוח מהטובות שניתן למצוא בסיני ומחוץ לה, ובמחירים נגישים שמספקים תמורה גבוהה ממש. המלון "יושב" על מפרץ עקבה ומשקיף על נקודת המפגש של מצרים, ירדן, ישראל וערב הסעודית. בנוסף, הוא נמצא 10 ק"מ בסך הכול מנמל התעופה של אילת וצמוד למעבר הגבול בטאבה (200 מטר בערך מנקודת היציאה ממנו), לכן אורחי המלון פטורים מתשלום אגרת המעבר (106 ₪) ויכולים לעבור את הגבול לאילת ובחזרה ללא בעיה.

מלון בטאבה

חופשה במלון מובנפיק טאבה

מה מחכה לכם במלון? קחו אוויר – רצועת חוף פרטית, יפהפייה ומטופחת המשתרעת על פני 400 מטר, 3 בריכות עצומות, אחת מתוכן מקורה ומחוממת, מרכז ספא גדול עם שלל טיפולים מפנקים, סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי ומתקנים שונים לאורחי המלון, חדר כושר מקצועי, מגרשי משחק מטופחים לכל הגילאים ופעילויות ימיות שונות וכיפיות שכל אחד יכול ליהנות מהן. לילדים ממתין מועדון ענק עם שפע משחקים, צוות בידור ואפילו שירותי שמרטפות במקרה הצורך (בעלות נוספת).

חדרי המלון גם הם מפנקים ונעימים להפליא, וכוללים מיטות גדולות ונוחות, טלוויזיה שטוחה עם מגוון ערוצים זרים (חלקם אפילו ישראלים), מרפסות מרווחות מול נוף עוצר נשימה, מיני בר מאובזר ועוד פינוקים שהתייר המערבי מורגל בהם.  לרשות אורחי המלון יש בנוסף חיבור חינם לאינטרנט אלחוטי מכל שטח המלון. השירות אדיב, מהיר וברמה הגבוהה ביותר, וכך גם רמת הניקיון והעיצוב. הגעתם לטופ של הטופ.

איך האוכל? מעולה, טוב ששאלתם! למזמינים חופשה במובנפיק טאבה ממתינה גם ארוחת בוקר כלולה במחיר, ובה בופה מעולה ועשיר עם כל מה שעולה על דעתכם, כולל קינוחים משגעים. מומלץ מאוד לברר לגבי עסקת "הכול כלול" שיכולה להיות משתלמת מאוד, במיוחד אם אתם מגיעים עם ילדים, ואז תיהנו גם מבופה ארוחת ערב מצוין גם כן, גם שפע של מנות חמות וקרות, תוספות וקינוחים.

בשטח המלון פועלות בנוסף עוד שתי מסעדות מצוינות: מסעדת Seashell המציעה, כפי שעולה משמה, פירות ים טריים, בשרים ומנות אהבות ממטבחים בינלאומיים, ומסעדת Shahrazad המפורסמת בזכות המטבח שלה, שמתמחה בהגשת מנות ים-תיכוניות מעולות.

מחירים

בהתאם לרמת המלון, המחירים של מובנפיק טאבה גבוהים מעט מהממוצע בטאבה ובסיני, אך כפי שכבר ציינו – הם מעניקים את התמורה הגבוהה ביותר לכסף שלכם.

לילה בחדר זוגי קלאסי עם נוף בתקופה השקטה יכול לעלות לכם 260 ₪ ללילה, כשחדר בלי נוף ים מוזיל אותו בעשרות שקלים. אם אתם מסוגלים להסתדר בלעדיו כשאתם בחדר, תוכלו לחסוך. בתקופות החמות ובחגים המחירים מוכפלים ואף למעלה מכך, ולכן מומלץ בחום להזמין חדר כמה שיותר זמן מראש. וזכרו – אתם מגיעים לאחד המלונות הטובים שתשהו בהם, כל שקל שווה!

Sending
User Review
0 (0 votes)

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

האתר סייע לכם? לייק בפייסבוק ישמח אותנו! 👍😃

דילוג לתוכן