אקווה סאן ויליג' – Aqua Sun Village

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

שימו לב: אקווה סאן ויליג' כרגע סגור ואינו מקבל הזמנות, בשל בעיות מנהלתיות, וזאת עד להודעה חדשה. הודעה זו תוסר מיד עם הפתיחה המחודשת של המקום. 

אברהם הוסטל סיני

אקווה סאן ויליג' הוא אחד החופים המעולים שיש לסיני להציע. מקום פופולרי מאוד בקרב הישראלים ותמיד אפשר למצוא בו אנשים מעניינים ואווירה טובה. הסיבות לפופולריות של החוף רבות – התנאים מצוינים, השירות נהדר, הוא קרוב יחסית לגבול טאבה (כ-25 דקות נסיעה) והוא מנוהל ברמה הגבוהה ביותר על חוף רצועת חוף מדהימה ועצומה בגודלה (1.5 ק"מ!).

באקווה סאן ויליג' תמצאו חדרים משודרגים ליחידים או לזוגות, חדרים משפחתיים עד 8 נפשות, חדרים לקבוצות וגם אולם לסדנאות שונות שנערכות במקום. עוד מציע הכפר הרצאות, טיולים ופעילויות שונות מפעם לפעם. שווה לבדוק.

אתר סיני סייט השיג לכם 10% הנחה מיוחדת על כל הזמנה באקווה סאן ויליג' דרך האתר!
כדי לקבל את ההנחה, פשוט הקלידו בעת ההזמנה את קוד הקופון sinaivibes_10

המקום כולו מתוחזק מאוד, רמת הניקיון נשמרת גבוהה, הטרקלין המרכזי ענק ומוצל וכולל המון פינות ישיבה, נדנדות, ערסלים ומזרנים עם כריות. יש גם מרפסת שמש למעדיפים להשתזף.

לאורך חוף הים יש פינות זולה מוצלות ממש על קו המים, והחוף גם הוא נקי מאוד ושופע פחים שאפילו מפרידים בין סוגי הפסולת כדי ששום דבר לא ימצא את מקומות חלילה על החול או בתוך הים. המחירים באקווה סאן ויליג' קצת יותר גבוהים מאשר חופים אחרים בסיני, אולם מה שתקבלו תמורת הכסף שלכם שווה כל לירה. כדאי להזמין מראש כי המקומות אוזלים מהר יחסית, ואל תשכחו לנצל את ההנחה בסך 10% שמגיעה לכם!

לקבלת הנחה של 10% הקלידו את קוד הקופון sinaivibes_10 בעת ההזמנה דרך הקישור.

מידע חיוני נוסף

רצועת חוף/אזור
אל מחש (ממש בתחילת הרצועה)
מספר חושות/חדרים
כ-40
קרבה לכביש
קרוב
אפשרויות לינה
חדרים פרטיים ליחיד/ זוג / משפחה, עם מזגן ושירותים ומקלחת פרטיים  
חשמל במתחם
24/7
גישה לחוף
קלה. חוף חולים ונעים
רמת תחזוקה וניקיון
מבריק
WIFI
יש, ללא עלות נוספת
ריף לשנירקול
יש, רחוק מהחוף

מיקום

המלצות גולשים

ביקרת במלון? כתוב את ההמלצה שלך ממש כאן

חוף אקווה סאן ויליג' נמצא כ-35 קילומטר דרומית למסוף טאבה, ברצועת אל מחש. זמן הנסיעה מהגבול הוא כ-25 דקות. 

כן. באתר סיני סייט ניתן להזמין מקום ישירות בחוף אקווה סאן ויליג' וגם ליהנות מ-10% הנחה לגולשי האתר!

עונות המעבר הן המומלצות לביקור בסיני בכלל, ובפרט לאקווה סאן ויליג' – עונת הסתיו בין החודשים ספטמבר לנובמבר, ועונת האביב בין החודשים מרץ עד מאי. בעונות אלה הטמפרטורה חמימה יחסית, אך לא גבוהה מידי.

בהחלט כן. בכפר הנופש אקווה סאן ויליג' יש חדרים מסוגים שונים ובהם גם חדרים גדולים לאירוח משפחות עם ילדים. ניתן להזמין מקום דרך אתר סיני סייט וליהנות מ-10% הנחה. 

Sending
User Review
0 (0 votes)

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

האתר סייע לכם? לייק בפייסבוק ישמח אותנו! 👍😃

דילוג לתוכן