ניו יאללה הוטל – New Yalla Hotel

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

New Yalla Hotel

ניו יאללה הוטל הוא מלון הממוקם ממש מול חוף הים בדהב, במרכז הטיילת,  בלוקיישן מעולה לחובבי ספורט תת ימי – סמוך למרכזי צלילה רבים. האירוח במקום בסיסי והחדרים פשוטים, אבל לאורחים מחכה בריכה צנועה. החללים הציבוריים מעוטרים באמנות הקשורה לים והאינטרנט האלחוטי חופשי ובחינם.

רצועת החוף היפה שלידה שוכן המלון, היא למעשה אזור שבו שוכנים מועדוני צלילה רבים ומוצלחים, למשל מרכז הצלילה של דהב דייברס סאות' סיני, רד סי רילקס, פיוניר, סי דנסר, לייטהאוס ועוד רבים וטובים. אם אתם מחובבי הצלילה הטכנית, תוכלו לפקוד את טק טרייב.

חוץ מהמון הזדמנויות לצלילה עם נוף תת ימי מרהיב, במלון מציעים לכם גם לצאת לשנורקלינג, לגלישת רוח או לרכיבה על סוסים מול הנוף המדברי.

במרכזו של המלון נמצאת הבריכה המזמינה. תוכלו לשחות בה או לשבת מסביבה ולספוג אווירה של חופש וגם קרני שמש. ליד הבריכה פזורות גם פינות ישיבה.

רק 20 חדרים יש במלון הזה והם כולם צופים לבריכה. לחלקם יש מרפסות מהן אפשר להגיע ישירות לבריכה. החדרים עצמם בסגנון מקומי ונותנים תחושה כפרית של פעם. בכל חדר מחכה לכם מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח בגודל 24 אינץ', מיטה, ארון וחדר רחצה צמוד שמאובזר במגבות. במרפסת מחכה לכם פינת ישיבה.

במקום מציעים גם חדרים משפחתיים וילדים עד גיל 6 מתארחים בחינם.

ביאללה דהב הוטל אתם לא צריכים לדאוג לקליטה או למחירי הגלישה הסלולרית, כי החיבור לרשת האינטרנט של המלון הוא חינמי וזמין בחדרים ובכל שאר החללים הציבוריים.

כל בוקר מחכה לכם ארוחה משביעה ומגוונת בבופה. שם תוכלו לאכול פירות, ירקות, ביצים ועוד מנות טריות שהוכנו באותו הבוקר. בשאר היום תוכלו לפקוד אחת מהמסעדות ובתי הקפה הרבים שנמצאים בסביבה, על קו החוף.

הצוות של המלון תמיד שמח לעזור לכם. הקבלה במלון פועלת 24 שעות ביממה והעובדים המנוסים ידעו להמליץ לכם על מסעודות, פעילויות ואטרקציות שונות באזור. במקום ניתן גם למסור כביסה.

אורחים שנוהגים לדהב או שוכרים רכב בעיר יכולים להשאיר אותו בחינם בחניון הפרטי הקטן של ניו יאללה הוטל.

מידע חיוני נוסף

כוכבים
ללא דירוג
מספר חדרים
20
מגרשי ספורט
X
מרכז בריאות / ספא
X
בר / מסעדה
X
חוף פרטי
X
ידידותי לילדים
X
WIFI
V
שירותי הסעה ממסוף טאבה
X
מרכז עסקים
X
שירותי כביסה / גיהוץ
V
שעת צ'ק אין
מ-13:00
שעת צ'ק אאוט
עד 11:30
נגישות לנכים
X

מיקום בית המלון

Sending
User Review
0 (0 votes)

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

האתר סייע לכם? לייק בפייסבוק ישמח אותנו! 👍😃

דילוג לתוכן