סוויסקר נואיבה ריזורט – Swisscare Nuweiba Resort

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

סוויסקר נואיבה ריזורט

סוויסקר הוא מלון צנוע במונחים של סיני. הוא משתרע של שטח רחב אמנם, אך מכיל פחות מחמישים חדרים ברמה אחידה פחות או יותר ומעוצב בצורה דומה, פשוטה ומינימליסטית, עם בריכת שחיה ממוצעת בגודלה וסביבה סככות המקרות טראסות קטנות למנוחה. בין הסככות תמצאו גם כיסאות ומיטות שיזוף למי שמעדיף את המנוחה שלו בשמש, וקו המים של החוף הפרטי של המלון נמצא במרחק של שתי דקות הליכה מהלובי. 

משום מיקומו המבודד יחסית על החוף, נשאר קו הנוף נקי כמעט בכל שטח האתר וניתן לצפות ממנו על מפרץ עקבה במלוא הדרו, נושק להרי סיני מצד אחד ולערב הסעודית מן הצד השני. המרחבים העצומים מאפשרים פרטיות גם כאשר האתר בתפוסה מלאה או קרובה למלאה ובכל מקום ניתן ליהנות מהשקט המופלא של סיני.

סוויסקר מחזיק במועדון צלילה גדול ומקצועי שהוא בעל הסמכה מטעם איגוד הצלילה (PADI). במועדון ניתן לעבור קורסי צלילה בכל הרמות וכן לצאת למסעות קסומים מתחת למים באתרי הצלילה מהיפים שיש בסיני. ניתן גם לצלול באופן עצמאי ולשכור את הציוד הנדרש במקום. נוסף על כך מציע המלון פעילויות רבות נוספות כגון רכיבה על גמלים, טיולי אופניים וטיולים בדרום סיני לכפרים בדואים ואתרים היסטוריים כמו מנזר סנטה קתרינה, קברים עתיקים, מצודת טראבין או חורבות טירת צאלח א-דין.

שתי מסעדות יש במלון – אחת בסגנון בופה המשמשת כחדר האוכל שלו ומגישה גם ארוחות קלות במהלך היום ושנייה שהיא מסעדת בשרים מפנקת עם תפריט מתחלף בכל יום. הבר בקומת הכניסה פתוח מידי ערב ומשדר אירועי ספורט מהעולם על מסך ענק, ויש בו גם שולחן ביליארד מקצועי.

חדרי המלון הם למעשה כולם סוג של סוויטות מרווחות בעלות שני חדרים – חדר שינה עם מיטה זוגית וחדר אירוח עם עוד שתי מיטות, כאשר בכל סוויטה כזו יכולים להתארח בפועל ארבעה אנשים בנוחות ובכיף. הריהוט פשוט ומינימליסטי אך נעים והוא כולל גם שתי טלוויזיות בלוויין עם ערוצים מכל העולם. יש גם חדרים גדולים יותר, סוויטות של ממש, בהן יכולים להתארח שישה אנשים.

עוד שירותים שמציע המלון הם שירותי כביסה וגיהוץ, הסעות לעיר נואיבה ולמקומות נוספים (בתשלום נוסף), שאטלים למסוף הגבול בטאבה או לשדה התעופה של שארם ואינטרנט אלחוטי חינם בחללים הציבוריים. במלון זה, בשונה מרוב המלונות בסיני, מקבלים בידידות חיות מחמד, כך שאם לא מצאתם סידור לכלב שלכם לזמן החופשה, תוכלו להביא אותו אתכם.

טווח מחירים – הסוויטות של סוויסקר עולות בין 80 ל-200 שקלים, תלוי בעונה ובגודל החדר. המחיר הזה כולל ארוחת בוקר, ותמורת 20-30 שקלים נוספים אפשר לכלול גם ארוחת ערב במסעדת המלון.

מידע חיוני נוסף

כוכבים
3
מספר חדרים
48
מגרשי ספורט
X
מרכז בריאות / ספא
X
בר / מסעדה
V
חוף פרטי
V
ידידותי לילדים
X
WIFI
חינם בחללים הציבוריים
שירותי הסעה ממסוף טאבה
בתשלום
מרכז עסקים
X
שירותי כביסה / גיהוץ
V
שעת צ'ק אין
13:00
שעת צ'ק אאוט
עד 14:00
נגישות לנכים
X

מיקום בית המלון

Sending
User Review
0 (0 votes)

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

האתר סייע לכם? לייק בפייסבוק ישמח אותנו! 👍😃

דילוג לתוכן