שארם אין אמאריין – Sharm Inn Amarein

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

Sharm Inn Amarein

שארם אין אמאריין הוא ריזורט 4 כוכבים שמציע אירוח מלא אטרקציות במחיר נוח במיוחד. למלון יש חוף פרטי עם ריף ומרכז לספורט ימי, בריכה, ספא, מסעדות ואטרקציות בדואיות שונות. החדרים פשוטים אך מרווחים ומשפחות ימצאו המון מה לעשות במתחם.

לשארם אין אמאריין יש חוף פרטי עם שונית אלמוגים מרהיבה שבו אפשר ליהנות מהמים הנעימים או להשתזף על החול החם. חובבי הספורט התת ימי יכולים לצאת לצלילה או לשנורקלינג וליהנות מהיופי שיש לטבע להציע – כשאת כל הציוד אפשר להשיג בקלות מהמלון. החוף לא צמוד למלון אבל נמצא במרחק 5 דקות נסיעה בלבד וישנן הסעות מאורגנות שיוצאות באופן שוטף אל החוף ובחזרה.

במרכז המלון נמצאת בריכת השחיה, שהיא גדולה ומוקפת במיטות שיזוף, שמשיות ועצים. אתם מוזמנים גם להגיע לספא ולפנק את השרירים שלכם. המטפלים המנוסים נמצאים שם כדי לעסות לכם את הגב, הכתפיים או הרגליים עד שהם יהיו משוחררים לחלוטין. לאחר מכן אפשר לנוח בסאונה, בחמאם או בג'קוזי.

אם אתם מקפידים על כושר, אין סיבה שתפסיקו רק כי אתם בחופשה: במלון מציעים לכם להגיע לחדר הכושר המאובזר או להצטרף לאחד משיעורי הכושר, האירובי או היוגה שהצוות מעביר. אפשר גם לשחק בטניס שולחן או לצאת לרכיבה על סוסים.

החדרים במלון פשוטים ובסיסיים עם אווירה של סיני ועיצוב מקומי עם אריחים וצבעים בהירים. בכל אחד מהחדרים מחכים לכם מיזוג אוויר, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, פינת ישיבה, שולחן, מיני בר וכל מה שתצטרכו כדי להכין כוס קפה או תה. בחדר הרחצה תמצאו אמבט וגם מקלחת, מגבות, מוצרי טיפוח ומייבש שיער. לכל החדרים יש מרפסת נאה בה אפשר ליהנות מהבריזה וגם מנוף לבריכה או לגן.

משפחות מתקבלות בברכה בשארם אין אמאריין והחדרים המשפחתיים מתאימים לארבע נפשות. האורחים הצעירים יוכלו להעביר את הזמן בבריכת הילדים, במגרש המשחקים החיצוני, בהפעלות של צוות הבידור המיומן וגם בחדר האוכל מחכות להם מנות ילדים שקטנים אוהבים.

בכל זמן שאתם במלון אתם יכולים לגלוש בחופשיות על רשת האינטרנט האלחוטי של המלון.

בין שאר הפעילויות שמכינים לכם במלון, יש גם מסעדות שמכינות אוכל שכיף לאכול בחופשה. מסעדת "לה מיראמר" היא המסעדה הראשית של המלון והמקום שבו אתם יכולים ליהנות מאוכל איטלקי, ים תיכוני, אירופאי וגם מגריל עשיר. המגוןן הבינלאומי הזה מאפשר לכל אחד למצוא במקום את המנות שהוא אוהב. במלון יש גם מסעדה שמתמקדת אך ורק בפירות ים ודגים שעלו בחכה בחופים הסמוכים. אם אתם רוצים לאכול משהו וליד ללגום קוקטייל מושקע, גשו לבר הקוקטיילים השמח של שארם אין אמאריין. במאהל הבדואי של המלון תוכלו ליהנות מקפה או תה מסורתי ולעשן נרגילה בשלל טעמים, בזמן שברקע מתנגנת מוזיקה מסורתית.

כמה מנקודות העניין הפופולריות של שארם א-שייח' נמצאות במרחק נסיעה קצר מהמלון. קניון איל מרקאטו והשוק העתיק ממוקמים כקילומטר מהמלון. מפרץ נעמה, האזור האהוב על תיירים שמלא במסעדות, בתי קפה, חנויות ומקומות בילוי, נמצא 5 ק"מ מהמלון. ההגעה לשם פשוטה מאד, בזכות השאטלים של שארם אין אמאריין שיסיעו אתכם למפרץ ויחזירו אתכם למלון.

הקבלה פעילה 24 שעות ביממה והצוות יעזור לכם עם צ'ק אין זריז, אחסון מזוודות, המרה לכסף מקומי והכי חשוב: תוכלו לקבל עצות על האזור, טיפים על מקומות שאסור לפספס ואפילו לרכוש כרטיסים לאטרקציות ולשריין מקומות בסיורים.

מידע חיוני נוסף

כוכבים
4
מספר חדרים
90
מגרשי ספורט
V
מרכז בריאות / ספא
V
בר / מסעדה
V
חוף פרטי
V
ידידותי לילדים
V
WIFI
V
שירותי הסעה ממסוף טאבה
X
מרכז עסקים
V
שירותי כביסה / גיהוץ
V
שעת צ'ק אין
מ-14:00
שעת צ'ק אאוט
עד 12:00
נגישות לנכים
X

מיקום בית המלון

Sending
User Review
0 (0 votes)

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

האתר סייע לכם? לייק בפייסבוק ישמח אותנו! 👍😃

דילוג לתוכן