וילות ודירות אירוח בסיני

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

בתי המלון של סיני, וכמובן החושות האותנטיות, הן היעד המרכזי של היורדים לסיני. המלונות הנהדרים מתאימים למי שרוצה לפנק את עצמו באירוח ברמה גבוהה, מטאבה ועד דהב (והמהדרין ידרימו אפילו עד שארם), ליהנות מפסיליטיז איכותיים ומתמורה הולמת לכסף. החושות הן פתרון צנוע יותר, לצעירים ברוחם אם תרצו. בקמפים של סיני אפשר לפגוש אנשים מכל מיני מקומות וסוגים, עם מכנה משותף רחב מאוד – הרצון לחוות את סיני בצורה הטבעית ביותר שלה.

עד כאן אין חדש, אבל אם לא היה שום דבר חדש באמת כנראה שלא היינו כותבים כלום. אז יש משהו חדש, או לפחות חדש יחסית והוא צורת אירוח שהולכת ותופסת תאוצה בסיני – וילות ודירות. מי שמורגל בחופשות לאירופה מכיר ודאי את הקונספט של דירות אירוח. הן הפכו למאוד פופולריות בשנים האחרונות, וכמו כל דבר גם זה הגיע לבסוף לחופי וערי סיני, כמובן בקצב איטי יותר כיאה לזמן סיני.

אם לומר את האמת, כנראה שדירות האירוח בסיני היו קיימות גם קודם, אולם אפשר לראות בשנה האחרונה תנועה גדולה יותר אליהן ורצון לגלות חוויות אירוח שונות מהקונספט המוכר והרגיל. הדירות מעולות לאירוח של קבוצות או משפחות שרוצות להישאר באותו מתחם ולא להתפצל למספר חדרים, וגם המחיר משתלם במיוחד כאשר מגיעים בקבוצה. חוץ מזה, אם זה טוב לברלין, אמסטרדם או פריז – למה לא לדהב ושארם?

למה לי וילה בסיני?

התשובה הקצרה והמתחכמת היא "למה לא?", אבל אנחנו פה בשביל לעזור לכם ולא בשביל להתחכם אז הנה כמה יתרונות שאולי חשבתם עליהם בעצמכם, אבל למקרה שלא אז כדאי לקרוא:

ראש שקט – כמו בהזמנת מלון מאתרי הזמנות מסודרים, גם בהזמנת וילה או דירה מאתרים כאלה (דוגמת Airbnb) אתם יכולים להיות בטוחים שמה שתזמינו זה מה שתקבלו, ואם הובטחו לכם תאריכים מסוימים הם אכן יישמרו עבורכם. בכל מקרה של בעיה יש למי לפנות, ובאופן כללי זו הצורה המקובלת היום להזמנת חדרי אירוח בכל העולם, ואין באמת סיבה שבסיני זה יהיה שונה.

מרווח – יש מגוון של דירות אירוח בסיני, אבל לקרוא לחלקן דירות יעשה להן עוול. במקרים מסוימים מדובר בווילות או פנטהאוסים מפוארים ורחבי ידיים, שמתאימים לאירוח של משפחות עם ילדים או קבוצות חברים שרוצים להישאר יחד, במקום לדפוק על הדלתות של כולם במלון כדי לוודא שהם התעוררו בבוקר.

כשרות – סיני הפכה ליעד אטרקטיבי בשנים האחרונות גם עבור אוכלוסייה דתית ושומרת כשרות. יחד עם זאת, במלונות או בקמפים היא נתקלת בבעיה של כשרות המזון ולכן שומרי כשרות מעדיפים להביא בעצמם מהארץ את האוכל ולהכין אותו במקום, משימה קצת מורכבת כאשר המטבח משותף או ציבורי. בדירת אירוח מאובזרת אין כל בעיה לעשות את זה. את עניין כשרות הכלים ניתן לפתור עם כלים חד פעמיים או חדשים, ואת האוכל ניתן להכניס מהארץ ללא כל בעיה.

מחירהמחירים בסיני גם כך זולים מאוד, וכך גם מחירי דירות האירוח השונות. אם מגיעים בקבוצה גדולה לדירה גם המחיר מתחלק בין כולם, וכך הוא הופך להיות עוד יותר משתלם עד כדי שלא יהיה ברור לכם איך לא עשיתם את זה עד היום.

פרטיות – אולי היתרון הכי גדול של דירה לעומת מלון / חושה. בדירה פרטית אתם רק עם עצמכם בתוך החלל, ויכולים לפגוש את העולם שנמצא בחוץ בזמנים המתאימים לכם ולא באלה המוכתבים על ידי המקום. חופשה בוילה או דירה בסיני היא למעשה סוג של "חופשה פרטית" ומאפשרת גמישות רבה יותר בחופשה שלכם – מרגע ההזמנה ועד החזרה הביתה.

איפה יש וילות ודירות אירוח בסיני?

הווילות והדירות בסיני נמצאות בערים דהב ושארם א-שייח', שני מקומות שגם כך מצטיינים באיכות האירוח שהן מציעות למבקרים בהן. הן רצועות החוף הארוכות והיפות והן האפשרויות השונות בערים עצמן מאפשרות קיומן של דירות אירוח שמפוזרות בכל רחבי העיר, ומעניקות לכם את האופציה להזמין מקום באזור המתאים לכם, ובהתאם לתקציב שלכם.

תוכלו למצוא גם בדהב וגם בשארם דירות ווילות מכל הסוגים ובכל הגדלים, אותם אפשר להזמין דרך אתר Airbnb. שימו לב שעל מנת להזמין מקום בדירה דרך האתר, יש לבצע רישום מוקדם שנועד בעיקר עבור המארחים שידעו מי אתם ובכלל שאתם אנשים אמיתיים.

וילות ודירות אירוח בדהב

בדהב יש דירות אירוח בכל רחבי העיירה. רובן מרוכזות לאורך רצועת החוף הארוכה שלה, מה שמבטיח נגישות מירבית לחוף הים ולאתרי הצלילה. ברובן תמצאו אבזור מלא, עד רמת הקומקום החשמלי, וגם רשת אלחוטית למקרה שבאתם לעבוד ואפילו טלוויזיה אם נטפליקס אם משום מה תחליטו להישאר כל היום בבית.

וילות מומלצות בדהב

וילות ודירות אירוח בשארם

שארם א-שייח' היא סוג של עיר קיט ולכן מגוון הדירות בה רחב מאוד, והן מפוזרות בכל רחבי העיר, דבר שיאפשר לכם להכיר אותה היטב ומקרוב (שזה תמיד נחמד). ניתן למצוא בשארם דירות פרטיות לגמרי, וגם מתחמי דירות משולבים, עם חצר ענקית, בריכה ופסיליטיז נוספים. 

וילות מומלצות בשארם

רגע לפני שנוסעים

סיני זה קרוב והכל, אבל אסור לשכוח שעדיין מדובר בחו"ל. דווקא בגלל שאתם מתארחים בדירה עלולה להיות שאננות יתר בעניין החשיבות של ביטוח נסיעות לסיני, וחשוב לנו לומר כאן שאין לה מקום. עשו לעצמכם טובה ורכשו ביטוח נסיעות לפני שאתם נוסעים – זו השקעה קטנה מאוד כדי לנסוע בראש שקט, גם כדי להיות מכוסים מבחינה רפואית וגם כדי לבטח את המטען שלכם או לכסות את עצמכם בעניין של ביטול או קיצור חופשה. אל תסמכו על המזל בעניין הזה. לא שווה.

Sending
User Review
0 (0 votes)

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

האתר סייע לכם? לייק בפייסבוק ישמח אותנו! 👍😃

דילוג לתוכן