מלונות בשארם א-שייח'

שארם א-שייח', שהייתה אחד ממוקדי התיירות האהובים ביותר על ישראלים בשנות ה-60 וה-70 (אז היה קיים בה היישוב הישראלי "אופירה"), חוזרת להיות היעד המועדף עליהם לחופשות. הנהירה הגדולה אליה בחגים וחופשות הקיץ הוכיחה כי הישראלים לא שכחו את הקסם של העיר היפהפייה עם עשרות אתרי הצלילה המרהיבים בסביבתה והחופים השלווים אשר למרגלותיהם היא שוכנת.

שארם השתנתה ללא היכר בעשורים האחרונים. לאחר ששבה להיות תחת השלטון המצרי, הושקעו בה משאבים כלכליים ומאמצים רבים להפוך אותה לריביירה המצרית – וזה הצליח. שארם הפכה למוקד תיירותי וכלכלי חשוב במצרים הודות למיקום האסטרטגי שלה המקשר בין חצי האי סיני ובין מצרים כולה. בזכות נמל התעופה הבינלאומי שהוקם בה, היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מרחבי העולם מדי שנה המגיעים ליהנות מאתרי הצלילה המפורסמים שלה, מהתרבות המצרית המרתקת ומשפע מקומות הבילוי המודרניים בה.

חשוב לציין כי נכון להיום אין טיסות מישראל לשארם ולכן ההגעה היא לרוב דרך מעבר הגבול בטאבה ולאחריו נסיעה של שלוש שעות וחצי בקירוב. אל דאגה, שארם שווה את הנסיעה הארוכה ותספק לכם חופשה חלומית ומפנקת במחירים אטרקטיביים הזולים משמעותית ממקומות דומים אחרים בעולם.

תיירות בשארם

תנופת התיירות בשארם הובילה להקמתם של מאות מלונות ומקומות אירוח ברמות שונות, הנעים בין חושות אותנטיות על החוף, מלונות 3 כוכבים צנועים, ריזורטים עצומים ומלונות פאר יוקרתיים ברמה בינלאומית. כל אחד יוכל למצוא לעצמו את החופשה המושלמת בשארם בהתאם לתקציב שלו, המיקום המועדף עליו והמקומות שהוא רוצה לבקר בהם. הודות לכך, שארם אטרקטיבית עבור כל סוגי המטיילים – חובבי צלילה שעבורם שארם היא גן עדן עלי אדמות, חובבי טיולי שטח המגיעים אליה בזכות מסלולי הטיולים המרהיבים באזור, זוגות, משפחות וקבוצות חברים. לשארם יש מה להציע לכולם!

ניתן למצוא מלונות מצוינים ברחבי שארם, כאשר מוקדי התיירות מתחלקים ל-3 מוקדים עיקריים: מפרץ נעמה ובו הטיילת של שארם המשופעת בבתי מלון ומסעדות; העיר העתיקה של שארם, מרכז העיר והחלק הדרומי שלה ובו שפע של חנויות, מקומות בילוי ובתי מלון; מפרץ הכרישים – כפר נופש עצום ובו מועדוני צלילה ומלונות יוקרה המציעים חופשות צלילה בדילים מצוינים. 

המלונות בשארם

בשארם פועלים עשרות בתי הארחה ומלונות 3 כוכבים צנועים ונעימים במחירים זולים מאוד הנעים בסביבות ה-100 ₪ ללילה בחדר זוגי בעונות האוף-סיזן ומגיעים ל-300 ₪ בעונות החמות. אלה מלונות שמתאימים מאוד למטיילים יחידים שלא זקוקים למתקנים ידידותיים לילדים או רומנטיים כדי לבלות בחופשה. מלונות אלה מתאימים לנופשים בתקציב מוגבל שרוצים ליהנות משירות ותנאים טובים עם פסיליטיז בסיסיים כמו בריכה, מסעדה, בר ומועדון צלילה או מרכז ספא וכושר. האווירה במלונות הללו תהיה לרוב הרבה יותר תוססת וצעירה מאשר בבתי המלון המפוארים ואפשר בקלות להתחבר עם מטיילים מכל העולם ולהעביר איתם את החופשה.

מי שמחפש חופשה ברמה גבוהה יותר, יוכל למצוא אותה בריזורטים (כפרי נופש) ומלונות 4 ו-5 כוכבים הנמצאים ברחבי שארם. חלקם שוכנים במרכזה בסמוך למתחמי הקניות והבילויים, וחלקם מרוחקים יותר ומציעים חופשה מבודדת ושקטה הרחק מההמולה. במלונות הללו תמצאו מתקני נופש ברמה גבוהה מאוד כמו מסעדות מצוינות, בריכות ענק המשקיפות לנוף המשגע, מגרשי ספורט, מתחמי ספא מאובזרים בכל טוב, חדרי כושר חדישים, מועדוני ילדים שמציעים פעילויות מהבוקר עד הערב, שירותים אקסקלוסיביים ועוד. חדרי המלונות הללו מעוצבים ללא דופי, מאובזרים במיטות מצוינות, חדרי רחצה מפוארים ואבזור חדיש ומתקדם כדי שתרגישו כמו מלכים. שימו לב כי חלק מהמלונות הללו הם למבוגרים בלבד ולכן חופשה עם ילדים לא תהיה רלוונטית בהם.

לצד המלונות הגדולים, פועלים גם מלונות פאר השייכים לרשתות בינלאומיות יוקרתיות שניתן למצוא רק מעבר לים (התיכון), ומיועדים לכל מי שרוצה חופשה שהיא גם חוויה לכל החיים. השירות במלונות הללו הוא ללא דופי והפאר ניכר בכל. המחירים גבוהים מאוד ביחס למלונות האחרים בסיני, אך עדיין לא מתקרבים למחירים של מלונות פאר בסטנדרטים דומים ברחבי העולם.

לילה בחדר זוגי סטנדרטי במלון 5 כוכבים יוקרתי בשארם יעלה לכם החל מ-400 ₪ ללילה בעונות האוף-סיזן ויטפס ל-800 ₪ ויותר בחודשי הקיץ והחגים בהתאם למיקום המלון והביקוש בו. אם אתם חולמים על אירוח בסוויטה מפוארת במלון עם שם בינלאומי, המחיר יתחיל מ-2,000 ₪ ללילה בעונה הקרה ויגיע גם ל-7,000 ₪ ויותר. המחירים האלה אולי נשמעים גבוהים מאוד יחסית לסיני אבל קחו בחשבון שלילה בסוויטה במלון דומה בכל מדינה מערבית אחרת יעלה לכם פי 2 לפחות והנופים לא יתקרבו לאלה של שארם.

אטרקציות בשארם

האטרקציה המרכזית בשארם היא כמובן עשרות אתרי הצלילה בה, הנחשבים לבין היפים והמיוחדים בעולם ומביאים אל שארם חובבי צלילה מכל העולם. בין האתרים המובילים ניתן למנות את שמורת הטבע המרהיבה ראס מוחמד, ראס אום סיד, ראס נצרני, הגארדנס וכמובן – sharks bay, מפרץ הכרישים, המציע עולם תת מימי מרהיב ועשיר שחובה לבקר בו גם אם אתם עושים זאת מעל למים. בשארם וסביבתה פועלים עשרות בתי ספר לצלילה ומועדוני צלילה בהם ניתן לקחת קורסי צלילה ולצאת למסעות הרפתקניים מתחת למים. גם חובבי השטח ימצאו מגוון מסלולים מפעימים בדרגות קושי שונות שניתן לצאת אליהם עם מדריך מוסמך (מומלץ מאוד בעיקר בטרקים המאתגרים יותר) או לעשות טיולי יום ברגל, בגי'פים או רכובים על גמלים. ג'בל מוסה (הר סיני) ואזור נקיקי מבוכים הם בין האתרים המומלצים ביותר לטיול שטח.

כעיר נופש תיירותית במצרים, שארם מכילה שילוב מדויק בין התרבות המצרית המסורתית לאטרקציות תיירותיות מערביות. בעיר פועלים מספר מרכזי קניות חדישים וענקיים עם עשרות חנויות, מסעדות, גלריות ובתי קפה. גם לא מעט בתי מלון גדולים מכילים מתחמי קניות מודרניים וחנויות עם מוצרים מצריים אותנטיים שחובבי ההתמקחות ייהנו מאוד לבלות בהן את זמנם. מומלץ מאוד להתוודע ללב הפועם של התרבות המצרית האותנטית בשארם ולבקר בעיר העתיקה, ליהנות מאוכל מקומי טוב, לשבת בבית קפה בסגנון מצרי על נרגילה וקפה ריחני ומהביל ולהכיר את המקומיים.

משפחות ייהנו גם הן מאטרקציות מהנות לכל הגילאים – ביקור בשמורת הטבע ראס מוחמד הוא בגדר חובה כדי להכיר את מאות החיות הצבעוניות שבאות לבקר בה; כך גם פארק המים אקווה בלו (השוכן במלון בעל שם זהה), מוזיאון המלך תות ומתחם הקניות SOHO שבו לונה פארק קטן וזירת החלקה על הקרח.

כתבות ומלונות בשארם:

שארם היא עיר קיט ובה כ-40 אלף חדרי מלון. אפשר למצוא בה מלונות בכל רמה ובכל תקציב – מאכסניות ודירות נופש ועד מלונות פאר על שטחים עצומים עם פארק מים פרטי. מצאו את המלון המתאים לכם בשארם באתר סיני סייט.

אזור מפרץ נעמה הוא האזור המרכזי של שארם א-שייח' ובו טיילת ומדרחוב מלא במסעדות, בתי קפה וחנויות. לצידם תמצאו המון בתי מלון עם חוף פרטי לאורך הטיילת ומגוון אפשרויות של ספורט ימי לרווחת האורחים. באתר תוכלו למצוא ולהזמין מלונות באזור מפרץ נעמה לחופשה הבאה שלכם.

רוב המלונות הגדולים בשארם מתאימים מאוד לאירוח משפחות עם ילדים. תמצאו בהם מועדוני משחקים, מתקנים שונים, בריכות מותאמות לילדים ובחלק מהם אף פארק מים פרטי עם שלל מתקנים. רשימת המלונות בשארם שמתאימים לילדים נמצאת באתר.

משום מספר המלונות העצום שיש בשארם, מנעד המחירים הוא רחב מאוד ויכול לנוע בין עשרות שקלים לעשרות אלפי שקלים ללילה. תוכלו למצוא באתר מלון לכל תקציב ולכל מטרה ולהזמין מראש חדר לחופשה הבאה שלכם.

Sending
User Review
0 (0 votes)

האתר סייע לכם? לייק בפייסבוק ישמח אותנו! 👍😃

דילוג לתוכן