נואיבה לודג' – NUWEIBA LODGE

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

Nuweiba Lodge

נואיבה לודג' (Nuweiba Lodge) הוא אחד המתחמים המעניינים ביותר שתראו בסיני – משהו בין חושה לבין מלון, ברמת שירות גבוהה מאוד ובאווירה משפתית ונעימה. מזכיר קצת צימר במדבר, רק בתוספת נוף מושלם לים האדום וכמובן במחיר נמוך בהרבה.

האירוח בנואיבה לודג' הוא ביחידות עץ בסגנון הולנדי, מרוהטות ומאובזרות בכל מה שבנאדם צריך כדי ליהנות מחופשה נעמה – פינת ישיבה, מטבחון עם מקרר קטן, מרפסת עם שולחן ושני כיסאות וגלריה שבה נמצאת המיטה כאשר לכל אורכה חלון גדול שממנו אפשר להשקיף על הים האדום ישר מהמיטה.

רמת הניקיון של המקום גבוהה מאוד לא רק ביחס לסיני אלא גם ביחס למספר מקומות שאנחנו מכירים מישראל. בצוות המסור מנקה בכל יום את הסביבה ואת החדרים, מחליף את המגבות הישנות בחדשות ויכול גם להביא לכם את ארוחת הבוקר עד לבקתה אם לא בא לכם ללכת עשרה מטר למסעדה, הנעימה כשלעצמה.

חשמל ומים חמים כמובן זורמים 24/7 וכך גם אינטרנט אלחוטי לשימוש האורחים (מקום מצוין ושקט לעבוד, דרך אגב, אם אתם מבני המזל שהעבודה שלהם נמצאת איפה שהמחשב שלהם נמצא), ואם תרצו לטייל קצת מחוץ למקום, הצוות, בראשות ברנרד ומישו (הבעלים) ישמחו לסייע לכם לארגן טיול שכזה לאתרים בסביבה.

החוף חולי כמו כל החופים לאור הרצועה של טראבין-נואיבה (עד המטר האחרון לפני המים שבו יש קצת אבנים וחלוקים) ובמרחק לא רב מהחוף יש ריף נחמד מאוד לשנירקול. ציוד לשנירקול אגב, תוכלו לקחת מהצוות שמחזיק משקפות ושנורקלים בדיוק למטרה הזו.

מידע חיוני נוסף

רצועת חוף/אזור
נואיבה
מספר חושות/חדרים
14
קרבה לכביש
רחוק, על רצועת החוף של נואיבה
אפשרויות לינה
בקתות עץ
חשמל במתחם
24/7
גישה לחוף
קלה. חוף חולי 
רמת תחזוקה וניקיון
מבריק
WIFI
רוב הזמן, באזור הציבורי
ריף לשנירקול
יש

מיקום

מקומות דומים נוספים

המלצות גולשים

ביקרת במלון? כתוב את ההמלצה שלך ממש כאן

Sending
User Review
0 (0 votes)

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

האתר סייע לכם? לייק בפייסבוק ישמח אותנו! 👍😃

דילוג לתוכן