דהב לגון קלאב – Dahab Lagoon Club & Resort (לשעבר טיראנה דהב ריזורט – Tirana Dahab Resort)

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

טיראנה דהב

דהב לגון קלאב אנד ריזורט (שמוכר גם בשמו הקודם: טיראנה דהב ריזורט) נחשב לאחד מאתרי הנופש הפופולריים ביותר בדהב, והוא אטרקטיבי במיוחד לחובבי הספורט הימי שמחפשים לשלב חופשה רגועה עם ספורט אקסטרים מבלי לצאת מהמלון. משפחות, זוגות וקבוצות חברים ימצאו גם הם מגוון ענק של פעילויות מהנות ואוכל מצוין. 

המלון היפהפה משלב בין עיצוב מודרני ומתוחכם לבין עיצוב אוריינטלי מסורתי. החדרים הצבעוניים והמרווחים צמודים כולם למרפסת פרטית, המספקת תצפית מרהיבה לנוף המדברי ולחוף הפרטי של המלון. לרשות האורחים עומדים חדר כושר, מגרש טניס, ספא מפנק ואיכותי, שתי מסעדות מעולות, שני ברים, מועדון ספורט ימי עם שלל פעילויות שעליהן נפרט בהמשך, ערבי בידור, חוגי כושר ותנועה, בריכה חיצונית ענקית, בריכה לילדים ומועדון לילדים.

החוף הפרטי של דהב לגון קלאב משופע בפינות ישיבה נעימות ומאחוריו מרבצי דשא ענקיים שקצת מזכירים אווירה של קיבוץ מוצלח, כך שאם בא לכם קצת מנוחה מכל הכיף שהמלון מציע, קחו לכם כמה שעות של שקט, והתמסרו לגלים, לנוף, לבריזה ולשמש. הנפש שלכם תודה לכם.

מיקום:

דהב לגון קלאב ממוקם כ-3 ק"מ דרומית למרכז דהב ומגוון המסעדות, בתי הקפה, החנויות והמועדונים שהעיירה מציעה. חובבי הצלילות והשנירקול ימצאו בדהב גן עדן של ממש הודות לריפים המקסימים והענקיים שלה.

החדרים:

בריזורט 139 חדרי אירוח ממוזגים ומרווחים, כולם מאובזרים בקפידה בטלוויזיה בלוויין, חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח לשימוש האורחים, מיני-בר ופינת ישיבה לאירוח. לכל חדר יש מרפסת פרטית מרוהטת הצופה לנוף וישנה אפשרות להוסיף מיטת תינוק או מיטות לילדים בהזמנה מראש.

חדרי האירוח בדהב לגון קלאב מתחלקים ל-3 רמות: חדרי סטנדרט עם נוף הצופה לגן המטופח של המלון ולהרי סיני, ובהם מיטה זוגית מרווחת או 2 מיטות יחיד; חדרי סטנדרט עם נוף הצופה לים;  חדרי סופיריור יפהפיים ומרווחים במיוחד הצופים לים ובעלי גישה פרטית ונפרדת.

אטרקציות במלון:

מועדון הספורט הימי של המלון משלב מגוון רחב של פעילויות רטובות ומעלות דופק: גלישה, גלשני רוח, צלילה, שנירקול, ג'ט סקי ועוד. כשאתם יוצאים מהמים, תוכלו להזמין טיול רכיבה על סוסים או טיול אופניים בשטח, וגם לצאת לטיול מודרך בהרים ולחוות את הנופים עוצרי הנשימה של סיני.

בא לכם דווקא להירגע? דהב לגון קלאב מציע גם סדנאות מדיטציה מיוחדות, ומומלץ מאוד להגיע לאחד מטיפולי הגוף המפנקים במתחם הספא של המלון. אם חשוב לכם לא לפספס אימון במהלך החופשה, תוכלו לבקר בחדר הכושר הגדול והמאובזר של המלון או ליהנות ממשחק טניס במגרש הפרטי של המלון.

בדהב לגון קלאב 2 ברים עם מגוון משקאות אלכוהוליים ו-2 מסעדות מצוינות. מסעדת זייתונה מציעה אוכל מסורתי ומגוון בסגנון בופה, ומקומות הישיבה שלה זולגים גם החוצה, אל הבריכה, שם תוכלו ליהנות מארוחה באוויר הפתוח ומול הים. מסעדת אל פסטו מתמחה באוכל איטלקי ופעילה בשעות הצהריים בלבד. הסועדים יוכלו ליהנות גם הם מנוף פנורמי של המפרץ.

טווח מחירים:

המחירים משתלמים בהחלט ביחס לתמורה הגבוהה, ומתחילים ב-170 ₪ ללילה בחדרי הסטנדרט, כולל ארוחת בוקר. לילה בחדר סטנדרט עם נוף לים וארוחת בוקר יעלה 230 ₪, ואילו לילה בחדר הסופיריור כולל ארוחת בוקר יעלה 270 ₪. גם דהב לגון קלאב מציע דילים של הכול-כלול לחדרים השונים והם מומלצים בחום, מכיוון שמדובר בהפרש של כמה עשרות שקלים בלבד ללילה, אך התמורה שאתם מקבלים משתלמת במיוחד.

מידע חיוני נוסף

כוכבים
4
מספר חדרים
139
מגרשי ספורט
V
מרכז בריאות / ספא
V
בר / מסעדה
V
חוף פרטי
V
ידידותי לילדים
V
WIFI
חינם 
שירותי הסעה ממסוף טאבה
בתשלום
מרכז עסקים
V
שירותי כביסה / גיהוץ
V
שעת צ'ק אין
מ-14:00
שעת צ'ק אאוט
עד 12:00
נגישות לנכים
V

מיקום בית המלון

Sending
User Review
0 (0 votes)

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

האתר סייע לכם? לייק בפייסבוק ישמח אותנו! 👍😃

דילוג לתוכן