Jaz Dahabeya – ג'אז דהביה

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

מלון בדהב

מדובר באחד המלונות הכי value for money בדהב, והוא ודאי אחד היפים בהם! מלון ג'אז דהבייה מציע חווית אירוח מפנקת במלון מודרני ובוטיקי המוקף בגן גדול ויפהפה. המלון נהנה ממיקום מצוין במרחק נסיעה קצר מהטיילת של דהב ומציע לאורחיו שפע של מתקני פנאי, כושר, בריאות וקולינריה. למלון רצועת חוף פרטית והוא משקיף על הנופים המרהיבים של הים האדום והרי סיני. המלון מטופח מאוד ומעוצב למשעי ותוכלו ליהנות בו מפינות חמד מוצלות ומרבצי דשא גדולים.

מהמלון תוכלו לצאת לשפע פעילויות בדהב והסביבה – צלילות באתרי הצלילה המפורסמים של דהב המושכים אליהם תיירים מרחבי העולם, טיולי שטח בנופיה הפראיים של סיני או לבלות בטיילת של דהב, שם תמצאו שפע של מסעדות טובות, ברים, בתי קפה, חנויות שונות ואפילו שוק אוכל בימי שישי בצהריים. ג'אז דהביה הוא גם ידידותי לילדים ומציע מועדון ילדים גדול ומהנה שמעניק להורים זמן פנוי ליהנות ולהתפנק בעצמם.

המלון בנוי בצורת ח', כאשר החלק הפתוח שלה פונה אל הים ובנוי כרחבה אחת עצומה בגודלה, אשר במרכזה בריכה בצורת אמבטיה עם שלושה מלפסים המוארת בחושך ויוצרת מראה נדיר ביופיו שעושה חשק לקפוץ ממרפסת החדר בקומה השניה ישר לבריכה. סביב הבריכה פזורים כיסאות נוחים, כורסאות, שמשיות ומיטות שיזוף לטובת האורחים כאשר השמש עוברת מעל המלון במהלך היום ומעבירה את הצל מצד לצד בהתאם.

מיקום:

מלון ג'אז דהביה ממוקם במרכז דהב, ליד שפע מקומות הבילוי של הטיילת והמרכז העירוני של העיירה. אתרי הצלילה המפורסמים "בלו הול" ו"הקניון" נמצאים במרחק נסיעה קצר ובסמוך לדהב תוכלו למצוא מגוון אטרקציות שטח מרתקות ששווה מאוד להגיע אליהן. 

החדרים:

מלון ג'אז דהבייה ידוע בזכות החדרים היפים שלו, המרוצפים באריחים ומעוצבים בסגנון אוריינטלי. המלון מציע 4 סוגי חדרים מאובזרים עם מרפסת פרטית ונוף לבחירתכם – הים האדום, בריכת הלגונה של המלון או הגן היפהפה והמטופח של המלון.

  • חדרי סופיריור זוגיים – מתאימים גם לזוג+1 עם מרפסת פרטית ונוף לים/בריכה/גן. גודל החדר: 26 מ"ר וכולל מקלחת ושירותים פרטיים, פינת ישיבה, טלוויזיה, מיני בר ועוד. ניתן לבחור בין 2 מיטות יחיד למיטה זוגית בגודל קווין-סייז.
  • חדרי דה-לוקס משפחתיים – 2 חדרים צמודים המתאימים לזוג+2, עם מרפסת פרטית ונוף לים/בריכה/גן. גודל היחידה: 36 מ"ר.
  • סוויטת ג'וניור זוגית – סוויטת זוגית מרווחת ויפהפיה בגודל 86 מ"ר עם מרפסת פרטית גדולה המשקיפה על הים.
  • סוויטת רויאל – סוויטה מפוארת וענקית בגודל 195 מ"ר עם מרפסת פרטית מרווחת המציעה נוף פנורמי משגע של הים.

אטרקציות במלון:

ג'אז דהבייה מציע מגוון פעילויות פנאי לכל הגילאים:

  • מועדון ספורט ימי – צלילה בכל הרמות, גלישת רוח, שנורקלינג וכו'
  • ספא הכולל טיפולי עיסוי וסאונה
  • מועדון ילדים גדול ומאובזר
  • 2 מסעדות מצוינות המגישות מאכלים מהמטבח הים תיכוני ו-3 ברים
  • מאהל בדואי המגיש משקאות על החוף
  • חוף פרטי עם פינות ישיבה
  • בריכת לגונה ענקית עם רשת למשחקי כדור מים
  • מופעי בידור ומוזיקה
  • שולחנות משחק למבוגרים

טווח מחירים: 

המחירים משתנים מתקופה לתקופה ובהתאם לדיל שבחרתם ומתחילים ב-350 ₪ ללילה בחדר סופיריור זוגי כולל ארוחת בוקר וערב. מומלץ מאוד לברר לגבי מבצעי הכול-כלול של המלון המציעים תפריט ארוחות מלא ושתייה ללא הגבלה ומתאימים מאוד למשפחות.

מידע חיוני נוסף

כוכבים
4
מספר חדרים
135
מגרשי ספורט
X
מרכז בריאות / ספא
X
בר / מסעדה
V
חוף פרטי
V
ידידותי לילדים
V
WIFI
חינם 
שירותי הסעה ממסוף טאבה
בתשלום
מרכז עסקים
X
שירותי כביסה / גיהוץ
בתשלום
שעת צ'ק אין
מ-14:00
שעת צ'ק אאוט
עד 12:00
נגישות לנכים
X

מיקום בית המלון

Sending
User Review
0 (0 votes)

שתפו עם חברים ותראו מה הם אומרים

האתר סייע לכם? לייק בפייסבוק ישמח אותנו! 👍😃

דילוג לתוכן